[ANU Pacific.Institute] Reminder: Tok Pisin lunch today at 12:30

Darja Hoenigman darja.hoenigman at anu.edu.au
Wed Apr 28 01:27:34 AEST 2021

Apinun olgeta,

Bai yumi bung gen long Tok Pisin lans long Trinde, de namba 28 bilong Epril, long 12:30.
Em i wok long kamap kol, na olsem na bai yumi bung long Coombs Building (Fellows Road), kona bilong sindaun klostu long Seminar Room C.

Hau bai yu painim em?
Go insait long Coombs long bikpela doa na tanim i go long hansut.
I go i go i go, abrusim Seminar Room A, i go i go yet, abrusim Seminar Room B, i go yet, na bai yu lukim Seminar Room C nau (Wang Gung Wu).
Go liklik yet, na bai yu lukim eria bilong sindaun long kona. Em nau, i no hat tumas.

Narapela rot:
Go insait long Coombs long bikpela doa bilong Coombs Lecture Theatre.
Tanim long hankais, abrusim toilet bilong ol man, tanim long hankais gen, na yu stap long liklik kona bilong sindaun klostu long Seminar Room C pinis.
Em nau, yu painim ples bilong Tok Pisin lans pinis.

Salim dispela tanget long olgeta lain husat i laik joinim mipela long stori long Tok Pisin – olgeta i welkam tru!

Em tasol. Lukim yu long hap,
Darja

Hi everyone,

We're meeting for our Tok Pisin lunch again tomorrow, Wednesday 28 April at 12:30. Please note the change of venue!
As it's becoming cold, we're shifting to the sitting area next to Seminar Room C in Coombs building (Fellow's Road).

How to find it?
Enter Coombs through the main entrance, turn right, keep going right, follow the windows, pass Seminar Room A, stairs, Seminar Room B (Basham) on the left, to find Seminar Room C (Wang Gung Wu) and the corner sitting space just past it. It looks more complicated than it is, don't give up!

Alternative:
Enter Coombs building through the main entrance for Coombs Lecture Theatre (= the first big entrance to the right from Coombs main entrance).
Turn LEFT, pass the male toilet and turn LEFT into the corridor behind it. There's a small sitting area in front of Seminar Room C (mind that Seminar Rooms have new names now, so if you knew Coombs building as it used to be, don't be misled by the name of the room).

Please extend the invitation to anyone who might like to join us for a lunch-time conversation in Tok Pisin – all welcome!

Hope to see you there,
Darja