[ANU Pacific.Institute] Tok Pisin lunch tomorrow (Wednesday) at 12:30

Darja Hoenigman darja.hoenigman at anu.edu.au
Tue Mar 16 18:34:07 AEDT 2021

Apinun olgeta,

Mi laik singautim yupela i kam long Tok Pisin lans bilong yumi long Trinde long 12:30 long hap bilong sindaun autsait long Menzies library.
Salim tanget long olgeta lain husat i laik joinim mipela long stori long Tok Pisin – olgeta i welkam tru!

Em tasol. Lukim yu long hap,
Darja

Hi everyone,

I'd like to invite you for our Tok Pisin lunch tomorrow, Wednesday at 12:30 in the barbecue area to the left of Menzies library.
Please extend the invitation to anyone who might like to join us for a lunch-time conversation in Tok Pisin – all welcome!

See you on there,
Darja