[ANU Pacific.Institute] Tok Pisin conversation group: thursday 12.30

Shaun Gessler shaun.gessler at anu.edu.au
Fri Feb 16 09:43:33 AEDT 2018

Avinun olgeta,
Mi salim wanpela toksave gen long singautim yu long Tok Pisin lans long Ponde, de 22 na taim 12:30, sem ples olsem bipo: klostu long doa bilong Fellows Bar long Uni Haus.
Yu bilong PNG o bilong wanem kain hap bilong graun, sapos yu laik stori long Tok Pisin, kam joinim mipela. Sapos yu no klia gut long Tok Pisin na yu laik lainim, em i orait, kam tasol, bai mipela traim helpim yu.
Yu save long sampela lain husait i laik joinim mipela, pulim ol i kam!
Nau yupela save long de na taim pinis. Olgeta taim bai yumi bung long Ponde, sem taim, sem ples, na yumi kam long lans tasol.
Lukim yu,
Shaun

Hi everyone,
Here's another invitation to join us for a Tok Pisin lunch on Thursday 22nd at 12:30 at the usual place: close to the entrance to Fellows Bar at Uni House.
Whether you're from PNG or from anywhere else, if you like to speak Tok Pisin, come and join us. Don't worry if you're not a fluent speaker, we'll try to help you with it.
If you know of anyone who'd like to join us, please invite them to come along.
We're meeting every Thursday, same time, same place, so just turn up if you feel like joining us.
See you on Thursday,
Shaun